Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.

Jak sjednat specifikaci plnění

Jak sjednat specifikaci plnění

04.01.2024 Petr Opletal Management Specifikace Jednání Dodavatel

Jak moc dobrá akceptační kritéria potřebujete, když si pořizujete něco složitého? Jaký je rozumný postup? Co všechno je potřeba zajistit? Jak je potřeba změnit naše chování? Jaké dovednosti či mechanismy budou potřeba?

Jak sjednat specifikaci plnění
Projekty a jejich řízení
Projekty a jejich řízení

Projekty a jejich řízení

29.12.2023 Petr Opletal Projektové řízení Projekt Metodika PMO Role

Kdy potřebujete projekty a kdy procesy. Jak vypadá proces projektového řízení. Proč mít pořádek v pojmech. Nehrozí projektovému řízení stejná ostuda jako procesům? Potřebujeme sofistikované metody řízení mimořádných aktivit?

Digitální podnik OP TAK 2024

Digitální podnik OP TAK 2024

28.12.2023 Petr Opletal IT Dotace Digitalizace Virtuální Digitální Transformace

V roce 2024 je plánováno zahájení příjmu žádostí o podporu na 2. čtvrtletí, ukončení ve třetím. Nejvyšší čas začít se připravovat. Digitální transformace malých a středních firem: "Investice nebo pořízení nových služeb v oblasti informačních a komunikačních technologií, především tedy software a hardware, související s výrazným posunem v digitalizaci společnosti."

Digitální podnik OP TAK 2024
Snímek pracovního dne
Snímek pracovního dne

Snímek pracovního dne

12.12.2023 Petr Opletal Management Rozvoj dovedností Office 365 Čas Záznam

Může se zdát, že je to zbytečné. P. F. Drucker si to nemyslí. Považuje analýzu toho, na co čas spotřebováváme, za základ jeho řízení. Pokud jste už někdy zkoušeli korektně řídit (plánovat) práci, tak víte, že největší problém je, že aktivity, které nemáme pod kontrolou, mohou být nečekaně rozsáhlé. A pokud s nimi v plánu práce nepočítáme, stává se ten plán nepoužitelným.

Řízení vztahů se zákazníky

Řízení vztahů se zákazníky

18.11.2023 Petr Opletal Procesy Management Rozvoj dovedností CRM CRM Obchod Zákazník Vztah Kapacita

CRM (Customer Relationship Management) - způsob zvýšení efektivnosti obchodních procesů. Software & data & povinnosti lidí. Když opravdu chcete rozvíjet vztahy se svými zákazníky.

Řízení vztahů se zákazníky

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.